Travel

Kijk, dat doe je dan in een late nazomer, nog even snel een zonnetje pakken waar het te pakken valt. Zo ook deze KLM platform werker op schiphol. Hij moest de lading in het vliegtuig laden. De vlucht waar ik klaar voor stond om in te stappen, KL607 naar San Francisco. En geef hem eens […]

{ 0 comments }

Voor Mr. V’s verjaardag wilde de kleine jongen naar Disneyland. Tenminste, dat hebben wij hem aangepraat. Aangezien V helemaal gek is van Mickey Mouse leek het ons wel een goed plan om de hele familie een weekendje naar Disneyland mee te nemen. Altijd leuk voor jong en oud natuurlijk. Zelfs pappa vind het nog steeds […]

Daar is die dan, de KLM A330-303 (PH-AKA) – “Times Square – New York” welke over een kleine twee uurtjes vertrekt  voor de vlucht KL 682, vanaf Vancouver naar Amsterdam Schiphol met ondergetekende als passagier. Hoop dat we flink de wind in de rug hebben, zodat het allemaal wat sneller verloopt. Volgens het Internet is […]

Vanmorgen ging de wekker al om 4 uur smorgens. De koffer is gepakt, het alarm staat op het huis, en met de Uber was ik zo op SFO. Bestemming: Amsterdam, maar dan wel met een 5 uur overstap op het vliegveld van Vancouver omdat de directe vlucht vanaf SFO naar AMS, de KL606, maar liefst $450 […]

{ 0 comments }

Vorige week had ik de kans om Denver in Colorado te ontdekken. Al eerder had ik een bezoekje aan het vliegveld gedaan, echter toen had ik al een keer de stad in willen gaan. Aangezien ik een presentatie gaf op een event, Authority Intensive, had ik eindelijk de kans om deze stad te bezoeken. En […]

Met een volle dag tussen aankomst en begin van SEOktoberfest had ik mooi de tijd om eens wat van München te gaan bekijken. En hoewel ik er niet toe gekomen ben om het oude centrum te gaan bekijken, ben ik wel uitgebreid een tour gaan maken bij het slot Nymphenburg net buiten München. Het paleis deed dienst als […]

Voor de derde keer in München voor Oktoberfest, of wel SEOktoberfest, het allerbeste SEO evenement waar ik ooit geweest ben. En je kan er niet omheen in München dat het Oktoberfest is, want overal zie je de abri’s voor het typische bier uit München. Het Hofbräu en Löwenbräu bier zijn zulke bieren uit München en veel smaakvoller dan het laffe bier in […]

{ 0 comments }

Vanuit het Clubhouse van Virgin Atlantic heb je een prachtig uitzicht over het vliegveld van San Francisco. Met een paar glazen schuiframen met paars filter, geeft het direct een andere kleur, wat bijna een beetje zonnig over komt. En ik weet zeker dat Deyan deze mooie model vliegtuig van een Boeing 747-400 van Virgin Atlantic, […]

Op de weg terug van een weekendje in Tahoe, besloten we een rond tripje te maken langs Carson City, de hoofdstad van de staat Nevada. Daar kwam ik het volgende plaatje tegen, wat gewoon schreeuwde om er een foto van te maken. Jack’s bar in Carson city. Zoals het op de gevel aangegeven staat, is […]

Zelfs na bijna 7 jaar, hebben we een ding nog steeds niet goed uit kunnen zoeken, en geregeld: hoe we voor de kinderen een Nederlands paspoort aan kunnen vragen in San Francisco. We moeten dus hiervoor speciale geboorten aktes en een gestempelde huwelijks acte hebben, zodat we de paspoorten op het consulaat aan kunnen vragen. […]